هفت ضابطه مهم پباده سازی کارت ویزیت

شما برای آغاز کسب و کارتان گذشته از هر چیز به یک کارت ویزیت نیازمند میباشید . حتما نمی توان از تاثیرات مستقیمی که به عبارتی کارت کوچک روی مخاطب شما می‌گذارد غافل گردید , یک کارت ویزیت در واقع نشان گر مارک شما است , میتواند با به عبارتی بعد ها و صورت و شمایل کوچکش تاثیرات مثبت و یا این که منفی بر روی مخاطب شما بگذارد .

 

ما در‌این مقاله کارایی داریم شمارا با هفت ضابطه دارای اهمیت چاپ کارت ویزیت آشنا کنیم , این مطالب چه برای شما که یک طراح یا این که فریلنسر می باشید و یا این که شمایی که تصمیم برای پیشنهاد کارت ویزیت دارید بی تردید اثرگذار خواهد بود .

ضابطه اولیه – تنها مورد ها دارای اهمیت را گزینش فرمائید

 

فراموش نکنید که فضای عمل شما در پباده سازی یک کارت ویزیت فقط یک فضای یک سری اینچی است پس توضیحات مازاد , شعار های طولانی و تصویر ها را فراموش فرمائید , فقط اطلاعاتی که برای یک کارت ویزیت نیاز است , اسم مارک و یا این که لوگو , داده ها تماس و لوکیشن است , در صورتی‌که یک پاراگراف تاثیر گذار کوتاه هم داشته باشید قادر است در پباده سازی شما جلب دقت نماید .

ضابطه دوم – از خوانا بودن اطلاعاتتان مطمئن گردید

 

نکته مضاعف با اهمیت خوانا بودن داده ها است , گرچه نازکی و آسانی مدام جذابیت داشته و داراست البته می بایست مقدار ی متعادل فونت ها هم رعایت شود , پیشین از بستن پروژه یک پرینت بی آلایش از طرح مورد نظرتان در بعدها اساسی کارت ویزیت بگیرید تا از خوانا بودن اطلاعاتتان مطمئن گردید , فونت مورد نظرتان را برای نصیب تماس و لوکیشن یک فونت فراوان خوانا تعیین نمائید و از فونت های فانتزی بپرهیزید .

ضابطه سوم – اطراف را نا مرتب نکنید

 

در برخی از کارت ویزیت ها مشاهده می شود که داده ها هرچقدر نیز کوتاه به قدری درشت پباده سازی گردیده اند که جلوه ی کارت را حرام کرده اند , و یا این که رنگ و بک گراند فراوان سر و صدا گزینش شده‌است که دیده را اذیت می نماید , اعتنا فرمائید که در شرایطی‌که پاراگراف ی تاثیر گذاری دارید و قسمتی از موادتشکیل دهنده با اهمیت عمل شما می باشند قبلی از هرچیز بایستی هم رنگ و بک آهسته را گزینش نمایید , آنگاه گزاره متبوع را وارد فرمایید .

ضابطه چهارم – از مدل چاپ غافل نشوید

 

هرچه قدرهم که نکات پباده سازی رعایت شده باشند , در غایت یک چاپ غیر مناسب می‌تواند کل عمل شما‌را نابود سازد , پس برای چاپ خوب تر هیچ زمان شک وتردید نکنید , ارزش مطلقا نکته مهمی است ولی به‌این تصور کنید که در غایت قرار است مشتریان خویش را با این کارت دعوت به همیاری فرمایید , اکنون یک کارت مرغوب میخواهید یا این که یک کارت نامرغوب؟

ضابطه پنجم – به مخاطبان خویش تصور کنید

http://www.samdhprint.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA.html

فراموش نکنید در حالتی که شغلتان فروش قطعات کامیون است و به رنگ صورتی عشق دارید , نمی توانید یک کارت ویزیت با تم صورتی داشته باشید . کارت ویزیت شما می بایست دقیقا در تم رنگی و فضای کاریتان پباده سازی شود پس در هنگام پباده سازی بدین مسئله تصور کنید که‌این کارت ها قرار است به دست چه اشخاصی رسد و سلایق مشترک این اشخاص چه می باشد ؟

ضابطه ششم – برای فرم کارتتان تصمیم بهتری بگیرید

شما میتوانید یک کارت لمینت کدر را گزینش فرمائید و یک جدول بندی کوچک بر روی کارت قرار دهید , هر مشتری که به کارواش شما مراجعه کرد یک تیک در جدول قرار دهید و به مشتری خویش این پیغام را بدهید

ضابطه هفتم – کارتتان قادر است یک فراخوان مستمر باشد 

با به کارگیری از جمله‌ها ویژه نظیر ارائه تخفیف و یا این که جملا‌ت به یادماندنی می‌توانید مشتریان خویش را وادار فرمائید تا با شما تماس بگیرند.